Merhaba sevgili anneler nasılsınız sizlere bı sorum var 2 . Çocuğuma hamıleyım 6 haftalık 2 gündür hafif lekelenme oldu beta degerım 3890 ama daha kese için bakmadı doktor görünmez diye bu tür lekelenme sorunu yaşayan oldu mu düşük olabılır mı korkuyorum