Normal doğum yapan hanımlar hastanede yattınız mı yattıysanız kaç saat devlet miydi özel miydi acaba gece 4 buçukta doğumu yaptım 24 saat takipte olduğumu istersem sorumluluğu kendim alarak imza karşılığı çıkabileceğimi söylediler sabah nöbet teslimi yapıldıktan sonra nöbeti teslim alan hemşire gelip tekrar söyledi ardından akşam gelen birlikte nöbet tuttuğu hemşire tekrar çıkacak mısınız diye geldi doğumum devlette oldu doğumu yaptıran ebeler Güler yüzlü çok tatlı ebelerdi ömrümce duacılarıyım doğum sonra gelen ebeler ise suratsız gideyim diye ikide birde imza atıp çıkabilirsine gelip duruyorlar yani bi tek ben mi gözlemde kalmak istemem anormal sütüm var bebeğimde emmeye istekli ama göğsümü koyu kısmının çoğunluğunu ağzına veremediğim için emziremiyorum ama vazgeçmiyorum inatla hep deniyorum ebeler gelip nasıl yapamıyorsun sütün var emiyor diye surat yapıyor Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın denk düşürsün siz normal doğumda yatış yaptınız mı yattıysanız ne kadar