Klce12 Gecen ay çatlatma ignesi vuruldum doktor progestoron hormonubaktı 8.600 geldi fakat gebelik yok dedi. Degerin kaç olması gerekiyor bu ay tekrar denedik yarın kan verecegim ama deger aralığı nasıl oluyor bilgisi olan varsa yazabilir mi???
mbt34 Klce12 hamilelikte progesteron yüksek çıkıyormuş ama yüksekse de direk hamileyim diye düşünmeyin.Yumurtanın çatlayıp çatlamadığına bakılıyor progesteron ile. 5 üzeri ise çatlamış kabul ediliyor ama 10 üzeri olması daha iyi sanırım.