5kediannesi ah canım bende 4.5 ay önce doğum yaptım spinal anestezi ile o kadar güzel geçti ki hiçbir zorluğu olmadı içini ferah tut herşey güzel olur ❤️ bol bol yürüyüş yaparsan daha kolay alışırsın tuvalete çıktıktan yada gaz çıkarttıktan sonra da daha kolay oluyor zaten ❤️ içerde kan biriktimi diye karın muayenesi yapıyorlar ama ben yarı uyuşukken yaptılar onuda hiç hissetmedim desem yeridir. İnşallah bebeğin sağlıkla doğar sen sadece onu kucağına verdikleri ve emzirdiğin anı düşün ❤️ o kadar eşsiz bir duygu kii canının acısını gözün görmeyecekk