Merhaba, inanın hiçbirşey yapılmıyor çok zor bir şekilde tam olarak 15 gün çektim tam geçiyor gibi oluyor tekrar nüksediyor hastalık o kadar çok öksürüp hapşuruyordum ki 34 haftada oldugum için doktorum antibiyotik verdi ve antibiyotik içmeseydim daha geçmezdi, sadece boğazımı karabiber bal limon yaparak yumuşattım ve bolca mandalina portakal suyu, ve dinlenme eğer benim gibi uzamaya devam ederse hastalığınız kadın doğum doktorunuza söyleyin antibiyotik yazsın çünkü inanın geçmiyor hiçbir türlü