Ceyfer benim de değerlerim 92 ve 190 çıkmıştı. Diyabet bölümü muayene etti ve Diyetisyene yönlendirdi diyete başladım. Ayda bir kontrole gideceğim. Ancak birdaha yükleme falan yaptırmadım. Hemen ikinci yüklemeyi yaptırmak yerine önce diyetle kontrol edilebiliyor mu bakmak daha mantıklı. İkinci yüklemeyi bugün yaptırmanızı doktor mu istedi??