Kızlar son 2-3 gündür çok sancım var 10 dakika ayakta kalayım kasığım sancıyor oturmam gerekiyor yürüyemiyorum ve şuanda bebek karnımda toplandı çok sert bunu yaşayan varmı magnezyum falan kullanıyorum çok kötü durumdayım şuan aklıma takıldı haftaya doktor randevum nstye giricem ilk kez.