Benim ikili testim yüksek riskli çıktı ve amniyosentez veya fetal DNA testi istedi doktorum amniyosentez tehlikeli olduğu için fetal DNA yaptırmaya karar verdik 5500 TL ye parası önemli değil bebeğim iyi olsun yeter ki fakat sonuç 2 hafta sonra çıktı ve o sonuç çıkana kadar kendimi perişan ettim aklım hep orada kaldı ve çok stres sıkıntı çektim belki bu bebeğimi de huzursuz etti çok şükür temiz çıktı sonucum ama ikili testi yaptırdığıma çok pişman oldum ilerde birgün tekrar rabbim gebelik nasip ederse asla yaptırmayı düşünmüyorum ama tercih sizin tabiki