Eltiniz '‘iç içebildiğin kadar’' mı diyor size? Bayaa cahil bir kadınmış. Google’a yazsak bile fazlasının zararı olduğunu anlatan bir sürü yazı ve makale var. Hala neye yok diyor acaba.
Kendisi sizin ve bebeğinizin kötülüğünü isteyen birisi. Hani '‘zararı yoktur bence iç’‘ demekle, ’‘iç içebildiğin kadar’' demek arasında çok fark var. Belli ki zararı olduğunu biliyor ve daha fazla içmenizi istiyor. Gerçekten günahını almak istemem ama burnuma hiç iyi kokular gelmedi, korkunç biri bence eğer niyeti buysa.
Günde 1 fincan kahve yeterli. Gerekli olan zamanlarda '‘ 2 fincan türk kahvesi’'nin de zararı yok.
Ama 2 taneyi sürekli alışkanlık haline getirmeyin, genelde 1 tane içmeye çalışın.