Kızlar ilk gebelik olunca insan cahil oluyor. Tecrübeli annelerden bilgi aktarımı istiyorum.
Şimdi yalancı sancı düzensiz ve dinlenince yıkanınca geçen bir ağrı çeşidi. Bunu biliyorum. Regl ağrısı gibi olduğu söyleniyor. Belden başlayıp kasıklara yayılan.
Peki kasıklarda ağrı olmazsa, sadece belde kuyruk sokumunda hafif ağrılar olursa bu yalancı sancı yerine mi geçiyor?
Kasıklara batma çıkma tarzında ağrılar yalancı sancı mı?
Açıkçası regl dönemlerinde çok ağrısı olan biri değildim. O yüzden ağrıyı tanımlayabilir misiniz?
Yalancı sancıda karın sertleşmesi kaçınılmaz mı? Ya da bebekler illa hareket etmeyecek mi?
Birkaç gündür sürekli belim değil de daha çok alt kısmı, kuyruk sokumum ağrıyor da 30+5 haftalığım. Magnezyum içip normal deyip geçiyordum. Burada yazılar görünce biraz tedirgin oldum :/