Beyzayasar43 Merhabalar 9+1 haftalık gebeyim ara ara sol tarafta seyremeler hissediyorum normal mi daha önce bir düşük yaptım acaba bir şey mi var diye korkuyorum bu haftalarda neler oluyor deneyimli anneler
Asgzmm Beyzayasar43 bende bugün 9+2 oldum ve bende de ara da oluyor tabi yine doktoruna danış derim ben sormuştum normal demişti
Karaca61 Beyzayasar43 korkma bebek haraketlendiği iiçin onun seğirmeleri bende 9+3 doktorum söylemişti banada 😌🙏🏻
boymomyz Beyzayasar43 Normal canım . Bende bugün kontrole gittim 8+6yım adet ağrısı bile oluyor ve bende idrar yolu enfeksiyonuda var . Hatta giderken kontrole binbir türlü şey düşündüm 1 kaybım olduğundan hep tedirginim . Video çekecektim yaşıyor mu die sordum doktora öyle açtım videoyu düşün 🙄
aysenur-y1 Karaca61 merhaba ben de 8+5 hamileyim bende de bazen sağda bazen solda bi ağrı oluyor bebek yani hareketlendiği için mi oluyor kısa süreli bu arada
Asgzmm Beyzayasar43 açıkçası benim geç döllenme olduğu için ona göre hesapladı doktor. Ama haftalar sat göre hesaplanıyor normalinde
Karaca61 aysenur-y1 evet bebek büyüdüğü için kendine yer açıyo o yüzden ağrı oluyo kasıklarda korkma ağrı var ama şiddetli bir ağrı değil bebek iyi demektir com aprın varsa dayanamıcağın sekilde o zaman doktorunu ara hemen hafifse korkma
Beyzayasar43 boymomyz banada bir ay sonra gel dedi ister istemez kuşkulaniyorum benimde bir kaybım var Allah herkesin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
boymomyz Beyzayasar43 Eğer 1 ay sana fazla gelirse acile git canım bebeği gösteriyorlar . Gecenlerde midem bulanmadı koku hassasiyetim yoktu 3 gün devam edince acile gittim 😅 Benide çağırmadı 1 ay sonra gel fln demedi doktor 2liye devlete git burda para verme gel bakarım dedi sadece bu
aysenur-y1 Karaca61 ilk zamanları adet ağrısı şeklindeydi şimdi seyirme gibi kısa zamanlı sürüyor sonra geçiyor hani böyle kuş kanat çırpar ya pıt pıt bi ağrı sızı gibi sonra geçiyor
Karaca61 aysenur-y1 evet bebek büyüdüğü için yapıyo korkma çok ciddi bir sancın olmadığı sürece kanaman olmadığı sürece sıkıntı yok