Nano12 canım ben İlk üç qün çok kötü oldum inanki dudağımda ağlamaktan yaralar oluştu oda Allah’tan içe atmadı dışa vurdu sonrasında hiç daha stress yapmadm Allah’a biraktm illaki bişey bilyolar ama biri bana dio 30 yıllık meslek hayatımda bu cocuqn fizik olarak her şeyi tam Dio biseyi yok diqrne yönlendrryo bı bacaqinda kisalk var şaka qibi sen hem öle diyon bana hem başkası böle Dio ikiside özel ikisnnde ayrı ayrı makinaları iyi ama onlarda beni normal devlete yönlerdiryolar, canım böyle varya yarım saat karnma bakms o cocuqn kalp atışını dilmems çokta güzel atyo tam 4 defa dinlems şöyle sen ne aryosn ne qibi bı sorun bulmaya calisyosn sonra biz dedik 2 hafta sonra gidelmm aynn Dio o zman qidin daha iyi olur sen hem öle din hem böle Rabbime birakmsm daha anne karnnni en iyi qoren bilen o canı veren o 🙏🙏🙏 bı de banada haber verin Dio , inss canım hepimiz sağlıkla alirz evlatlarımızı kucaqimza 🙏