Merhaba arkadaşlar bu sabah çok şiddetli kahverengi kanama gibi kanamalarım oldu doktora gittim hemen doktor kanama alanının olmadığını söyledi daha önceki kanamaların dışarı atılmıştır dedi normal mi sizce bunu yaşayan var mı 3 buçuk aylık hamileyim kanama alanı olmadan kahverengi kanama yaşayan var mı