goncacan bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde hiç bir değerlerimde düşüş olmadı ve iki haftada veya üç haftada bir kan tahlilleri yaptırıyordum çapa da . Çok şükür eksik olmadı . Tabi ki yetersizse kullanılacak ona diyecek hiç bir sözüm asla yok ama tahlilller yapılıp kullanılmalı . Örneğin bir ay önce doktora gittim bana kan ilacı verdi kan tahlili sonuçlarımı bile görmeden tabi ki içmedim dün tahlil sonuçlarımı götürdüm başka bi doktora bu arada değerlerimin normal olduğunu kullanmama gerek olmadığını söyledi . Neden boşu boşuna ilaç içelim ki ? Her ne kadar takviye gibi gözükse de sonuç olarak ilaç :)