Btlklnc herkesin bir olmaz aşkım nasıl erkenden süt olması iyi bişeyse süt olmaması da kötü bişey değil bende 7 aylığım göğüslerim 3 kilo nerdeyse yatarken ağzıma gırıyo ama süt bende de yok şuan stres yaparsak bebişlerimiz etkilenir relax olalım herşeyin vardır zamanı ❤