Semakaplan Haftadayim, sol tarafımda bir sizi hissediyorum sanki adetmisim gibi olacakmisim gibi, size de olmuş muydu ? Kanamam yok çok şükür ama sanki olacakmış gibi hissediyorum normal mi bu durum
TTtutku Semakaplan 3 aya kadar her ay vücut afet oluyomuş gibi belirtiler verir. Şuan erik gibi olan rahim büyümeye çalıştığı içinde 9 aya kadar ara ara sancılar olucak korkmayın
Turkan2135 Semakaplan bnde 6+1haftaligim şuan banada oluyor ağrı yapıyor araştırdım da normal mış insalh bişi olmaz