Gurseda Kendimi cok kötü hissediyorum 37+4 oldum dun cati muayenesi vardi ve kendimi kastigim icin olmadi yapamadi doktor bu benden en basindan beri problemdi zaten ama haftaya bi daha deneyeceğim dedi biliyorum ki ayni seyleri yasicam benim gibi olup da normal doğurabilen varmi psikolojik olarak çöktüm:(
Gurseda Baharun2 çekinmek değil canım kasılma sorunu var bende ne yaprsam yapayım engel olamıyorum kendime