Ebruylmzyzk 6 haftalık hamileyim midem bulanıyo, gribim yemek yiyemiyprum doğru drüst. Acaba ne yesem faydalı olur. En son bileklik var mış onu takınca mide bulanması azalıyor muş doğru mu bilmiyprum
Efezeynep Ebruylmzyzk bende hastayım 5 haftalık hamileyım meyve ve portakal suyu içebilirsin bal ye limonlu iyi gelir inşlh gecmıs olsub😇🙏
TTtutku Ebruylmzyzk zencefil içebilirsin iyi geliyor hem gribe hem bulantıya doktorın izinde verirse prilama başlayabilirsin
Bal_1604 Ebruylmzyzk merhaba çorba yada ekmek tarzı şeyler yemenizi öneririm kizamis ekmek bilekliği kullanıyorum psikolojik olarak biraz rahatlatıyor ama geçirmiyor ne yazikki bulantıyı
Melekuygun Ebruylmzyzk canım benim ne yazıkki öyle birşey yok ben doktorumla konuştum mide bulantısı ilacı vermesine ragmen gün aşırı istifra ediyorum buna bir çare yok tuzlu kraker naneli polo tuzlu salatalık haşlanmış patates dene Bi
bebekveannesiii Efezeynep Ebruylmzyzk limon gebeliğin ilk zamanlarında zararlı kanı cıvıltarak düşüğü tetikliyor kullanmayin bence
Gzmerk ozlemg5516_ ben 9.haftaya gireceğim benim de ne bulantım ne kusmam var. İnşallah böyle de devam eder. Herkesin gebeliği kendi vücuduna özel herkes de farklı belirtiler olabiliyor ya da olmuyor. Bence dert etmeyin tadını çıkartın ☺️
Novaaaa Bende 6 haftaligim ve mide bulantısı çok hafif ama iştahim aşırı kesildi. Şehriye çorbası iyi gelen tek şey oldu valla. Bir de portakal mandalina yiyorum bol bol ☺️
Beyzayasar43 9+3 haftalık gebeyim İnanın bulantı sorunum çok fazla herşey kokuyor gibi geliyor doktorun önerisi üzerine prilama başladım ama maalesef etkisi olmuyor bol bol yoğurt tüketin meyve tüketin ve salatalık az da olsa insanın içini bastırıyor hicbiseyden tat ve zevk alamaz oldum ama bebeğim için değer kızlar kötü ama güzel gelen hisler
bebekveannesiii Efezeynep ben de yiyordum tuzlayıp ama kanı da cıvıltıyormuş benim doktorum ilk zamanlar önemiyorum demisti
Htc- Doktoruna danış prilam iyi geliyor 16. Haftaya kadar aşırı bulantı ve kusma yaşayan biri olarak söylüyorum beni başka hiç bi şey tutmadı ne kraker, ne beyaz leblebi çok fazla bulanıyorsa doktoruna danış ilaç al canım bebege hiç bı zararı yok
Slnaydn3 Bende çok kötuyüm 6+1 bulantı var kusma yok sabhları icim disima cikiyo bögüruyorum bildigin ama kusamiyorum kussam rahtlycam gibi ama yok yememde kesildi birsey yiyemiyorum süreklide açım