Benim de zaman zaman sertleşiyor gün içerisinde, doktorum braxton-hicks kasılmaları yaşadığımı, ağrısız sızısız olduğu sürece sıkıntı olmadığını söyledi. Bu kasılmalar ile rahim kendini yavaş yavaş doğuma hazırlıyormuş. Genelde pozisyon değiştirince ve elimle karnımı ovunca rahatlıyorum. Ama tabi bunu benim hamileliğimi başından beri takip eden doktorum söyledi, erken doğum riskim vs olmadığı için rahat olabilirsin dedi. Siz yine de kendi doktorunuza danışın sizin durumunuza özel değerlendirsin. Ben de 34+2deyim inşallah sağlıcakla ve vaktinde kavuşuruz minnoşlarımıza.