Sancı ile kasılma aynı anda olursa ve düzenli olurda doğum sancısı. Bende 36+1 im birkaç haftadır adet ağrısı gibi kasıklarıma ve belime ağrı giriyor ama normalmiş beden kendini hazırlıyormuş. Şimdide geçmeyen bel ağrım var evde yürüdüm pilates topuna oturdum geçmedi az öncede kasılmam oldu bebek kendini topladı sert oldu. Bakalım devam edecek mi yalancı sancı mıydı