Zhrzynp mavi ben 2. Cocugumu orda doğurdum sancı odasında tektim doğumda da hiç bırakmadılar Allah razı olsun. Sadece her ay gittiğimde muayene için çok sıra bekliyırum şuan çok kalabalık
mavi Zhrzynp yaaa çok iyiymiş ben ilk doğumunu devlette yaptim kalabalıktı sanci odasi Şimdide ne zaman gitmeliyim hastaneye kafam karisti
Zhrzynp mavi kaç haftalıksınız? Erkenden gidin sonra kabul etmiyorlar. Bende ilk doğumumu doğum hastanesinde yaptım bin pişman oldum neler yaşadım bir bilseniz😟 sonra komşum hacettepe yi önerdi 2. De oraya gttim şimdi 3. Gebeliğim yine oradayım ☺️
mavi Zhrzynp takipliyim orada 38+2 hafta dogum için erkenden giymek istemiyorum sancilarim var ama aza düşsün istiyorum
Zhrzynp mavi evet mutlaka kendi sancınızı bekleyin zaten onlar yardımcı oluyorlar doğum çabuk oluyor allahın izniyle inşallah en yakın zamanda bebeğinize kavuşursunuz ☺️
Zhrzynp mavi doğumdan sonra özel oda istemenizi öneririm ben almadım pişman oldum odaları küçük başkalarıyla paylaşmak zorunda kalıyorsun özel oda çok konforlu olmassa da tek kalıyorsunuz en azından