Merhaba sevgili anneler. Dün tetanoz aşımı oldum bu olaylardan haberim yoktu, bugün aşırı bi kol ağrısı, ishal ve mide bulantısı başladı. Sonra yan etkileri vs araştırırken toplatıldığını okudum hemen eşim sağlık ocağına gitti toplatılan aşının ismini söylemiş Tetadif’ti galiba. Sağlık ocağı da biz bunu hiç yapmadık diyip bana yaptıkları aşıyı göstermişler ismi Td-vac. Son kullanma tarihi de 2025. Yani sizler de eğer yaptırdıysanız ve korkuyosanız gidin sağlık ocağına hangi aşı yapılmış göstersinler öğrenmek en doğal hakkınız. Ben öğrendim içim rahat etti açıkçası 🙂 benim gibi yan etkisi yaşayanlar oldu mu bu arada yeni yeni kendime geliyorum :(