Elifkomar ara ara benimde olmuştu öyle lekelenmeler bazıları yerleşme kanaması diyo ama hiç riske atmadan kendimi acile atıyodum her seferinde bebeğe bakıp etrafında kanama olmadığını söyleyip yolluyolardı ama progestan kullandım ilk 3 ay ne olursa olsun kesinlikle gidin ciddi olabilir