Şuan farklı bi ilde klinik takipligi gebeligim var 21. haftamdayim . bu haftaya kadar hic devlet hastahanesine kadın doguma gorunmedim. 27. Haftalarim da ankaraya gideceğim ailemin yanına doğumu orda yapacağım nasipse inşallah. Bulundugum şehirde kimsemiz yok. ankarada dogumu bilkent hastahanesinde yapicam bu zamana kadar hic devlet girişim olmadığından gittigimde beni doktorlar kabul eder mi