birprensbirprensesannesi- minikmucizem_21 siz ve doktorunuz mu öyle karar verdiniz yoksa sancı veya bebek gelişimiyle alakalı bir durum muydu
minikmucizem_21 birprensbirprensesannesi- şöyle anlatım doktorum 38+4 dedi Çarşamba yatış Perşembe doğum yatış günü aç gelin belki doğuma alınabilir dedi akşama kadar alınmadı sonra kasılmam oldu bebeğim bir yere toplandı sancım oldu kıvranıyorum sancından ama nst bağlamadılar doğuma aldılar 38+3 doğumum oldu doktor sordu sana uygun mu dedi bende evet demiştim