Gamzecem Merhaba arkadaşlar Dr Brown marka biberonu öneriyor herkes ama hangi modelini alicam bilemedim geniş ağızlı dar agizli vs yazıyor ilk biberonu olucak arkadaşım dar ağızlı olanı alma geniş ağızlı al dedi ama yenidoğan için geniş büyük olmaz mı
mrsperaa Gamzecem bende aldım dar ağızlı yenidoğan için dar ağızlı kullanın bence sonrasında e bebekte vs başlıklar var ordan geniş ağızlı alırsınız. Geniş ağızlı fazla akıtır
Hallerimvarbenim Gamzecem Kuzum en iyisi o evet bizde ondan aldık ama yenidoğan ağızlı olanından al istersen ne olur ne olmaz belki sütümüz gelmez ondan veririz zaten ağzını ayına göre değiştiriyorsun büyüdükçe ayrı satılıyor başı ayına göre. Ben eğer doğduğunda kullanmazsak gidip değiştirmeyi düşünüyorum büyüğüyle ama şimdilik önlem amaçlı yenidoğan ağızlı olanından aldım
Gamzecem Ve geniş ağızlı olanı anne memesi gibi dar ağızlı olanı ise meme ucu şekli gibi dediler o yüzden geniş ağızlı tercih et dedi arkadaşım
mrsperaa Gamzecem rica ederim bende ilerleyen süreçte başlığını değiştircem çünkü geniş ağızlı bana saçma geldi çok akıtır ve Buda biberondan hızlı geldiği için anne göğüsümden de öyle gelsin isteyebilir Buda sonra sorun yaratır