Sınır 18 doktorum 18 den üstünü alıyoruz dedi oğlumun 21.5 çıktı yatış verdiler ayın 23 ünde cuma günü geçen hafta salı günü çıkacaktı düşmüştü idrarında enfeksiyon çıktı antibiyotik tedavisine başladılar 7 günü tamamlıcaz dediler salı çıkacaktı şimdi de 10 güne tamamlıcaz dediler bakalım bu cuma 10 gün oluyor inşallah çıkar 🤲 efenksiyondan da sarılık yüksek çıkar dedi ilk çocuğumda 17 idi sarılık derecesi ama doktor yatış dememişti bütün tahlilleri yapıldı anne sütünden kaynaklı demişti üç ay boyunca daha gitmemiştik bol bol emizirin Kuzucugu 🌸