Ben zaten yüksek kilo ile hamile kaldım, 83 ile. Tüp bebek ile hamile kaldım ve o süreçte biraz alarak 83 oldum. O arada da diyetisyene de başladımç takip doktorum da kilo alma bu kilo ile doğum yapabilirsin dedi. Dedim bakalım nasıl olacak o :)))) ama garip bir şekilde 12 haftadan 36 haftaya dek 4 kg fark etti. Hatta dinlenmek için eve geçirdi doktor evde herhalde ödem falan gitti kilo düştğ bile hepimiz şaşkınız. Hatta diyetisyenim 35-36 ile aniden 5-8 kg fark eder panik yapma doğumda çoğu gidecek dedi ama öyle bir durum da olmadı. Öyle çok şişmedim de şimdilik. 35+6 bugün için.. bakalım, görüciiiz. )))