Unzile35 benım 33 te başladı sureklı kasılmalrım olduğu ıcın ama hıcbısey çıkmıyor nst de sancı falan 😀😀 parti yapıyor kızım ıcerde sonra bı toplanıyor semsert oluyor karnım bı yerde toplanıyor. Ama öyle dayanılmaz sancım bı kez oldu onda da ahaaaa doğuruyorum dedım ama o da Doğum sancısı degılmıs 😀😀😀