Kızlar, 10 hafta 4 günlük hamileyim. Ara sıra idrarımda yanma hissi oluyor, üzür dilerim idrara gitmediyim zamanda da oluyor. Hamilelikten önce de oluyodu. Furadanin isimli ilaç kullanıyordum, papatya demleyip yıkanıyordum. Şimdi bunları yapa bilirmiyim acaba. Bi de kabız olmamak için neler yapıyorsunuz?