Ertugrul Aşırı bel ağrısı yaşıyorum tam belimin ortasında ayakta fazla durunca haff kasıklarda ağrı böyle olan var mi adetime 8 gün var 5 gundr boyleym
Hallerimvarbenim Ertugrul Benim iki gebeliğimde de oldu bel, rahim ve kasık ağrısı yani yerleşme ağrısı ama tabi seninde gebelik belirtisidir diyemeyiz kuzum rabbim gönlünüze göre versinler kaç gün sonra kan tahlili ver istersen☺️
Erva18 Ertugrul ben kızımda bel ağrısıyla öğrenmiştim aşırı derecede belimin en alt kısmı kalçaya yakın inşallah seninde gebelik vardır
2022ayti Önceden oluyordu mu böyle? Bende bel ağrısı önceden hiç olmamışdı, adet günüm tutmuşdu ağrı ondan şüphelenmiştim , adetden önce de azcık ağrı vardı
Ertugrul 2022ayti önceden hiç böyle yasamaazdim adetime 2 gunnkala haff ağrım.olurdu o adetten önce olmazdi
Ertugrul Tugbaluy ayakta olduğunda çok ağrın oldumu canm.ayakta olunca ağrım.oluyor ama.kasiklarmda haff
Avukatanneee Ertugrul canım umutlandırmak için söylemiyorum ama benimde bu şekilde oldu birse kasık ağrısı vardı regle 4 gün kala test yaptım pozitifi gördüm inşallah şeninde öyledir
Ertugrul Avukatanneee yani ayakta durunca ağrım çok oluyor belimn ortasnda anlam veremyrm akintm.yok.sadece