Sareceee ya ben aslında temzlk takıntılı bi, insanım ama maddiyat suan hiç yok ev aldk yeni mecbur devlet düşünüyorm iki kişlk bi odaya bile gitaem wcyi güzelce yıkarım heralde camasr suyuyla her oturduktan sonra dezenfekte sıkarm kanlı olucaz cnkü ben sezeryan olucam insanın gazı oluyor sürekli tuvaleti oluyor nasıl oluyorki bi odada iki kişi bana tek oda olsa başka hiçbişry istemezdm birde güvenlr doktor