Sevgi-27 Bugün olcturdum (TSH 2.49 ) (serbest T4 1.08) ( serbest T3 2.89 ) normal midir? bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Meryeminannesi20 Gebelik istiyoruz TSH in yüksek olması gebeliğe engel bı durum mu acaba bilen varmı ?
Cel Meryeminannesi20 bazen engel olabiliyor doktorunuza söyleyin gebelik düşündüğünüzü daha da yardımcı olur size yükseklikten olmama ihtimali olabiliyor