Poncik38 https://imgyukle.com/i/JUq246 Merhaba arkadaşlar. Cuma günü idrar testi yaptım pozitif çıktı. Bugün de kan verdim sonuçlar bu şekilde. Kaç haftalık oluyorum acaba . Bilgisi olan yazabilir mi