Kızlar 19+5 olduk ama hâlâ kıpır kıpır hissetmiyorum. Arada pıt pıt oluyor. Burada görüyorum 19 haftada bebeğim 1 saniye durmuyor falan yazıyorlar nasıl oluyor anlamıyorum. Hayır yani bende mi sorun var 🤷🏼♀️ Normalde 22.haftaya kadar hissetmemek normal biliyorum. Ben hissediyorum arada çok şükür ama aklıma takılıyor bu yazılanları görünce benim gibi olanlar var mı acaba?