limoncicegi00 theAna henüz kullanma fırsatımız olmadı bebiş doğmadığı için ama genel olarak beğendik hamilton R1
theAna limoncicegi00 o travel gibi sanırım ya hafif istiyorum. Güzel günlerde kullanmak nasip olsun inşallah 🌸
theAna yinehamile theAna Şimdi baktım istediğim tarzdaymış arkadaşlar teşekkür ediyorum bir inceleyeyim onu
limoncicegi00 theAna yok canım travel değil kabin boy eşimin bel fıtığı olduğu için biz de baya araştırdık oturduğumuz yerin asansörü yok dolayısıyla hafif olması bizim için öncelikti tabi bakıp araştırırsınız siz de
theAna limoncicegi00 aynen bizde de asansör yok o yüzden hafif iyi olacak. Hamilton diye baktığımda travel görmüştüm siz deyince baktım kabin de varmış teşekkür ediyorum tekrardan 🌸