Nklciliss1 ben ebebkten aldım tabi dısarıdanda aldım hep 3 aylıktan basladım almaya zıbınlarını 6,9 diye gidiyor . 2 tane 10lu hastane cıkısı aldım. Diger türlü hıc takım almadm cnku arkadaslarım aldılar hep hedıye ettıler. Tulum aldım 2 tane, alt aldım 4 tane, alt-üst takım aldım bı kac tane . Bide hastane cıkıslarının ıcınde de zıbınlar ve altlar oluyor. Cok fazla almaya gerek yok yetmezse magazada dolu alınır diye dusunuyorum