Elifbekir Kizlar 17 haftalık hamileyim gece uyuyamadim sol tarafımda bir ağrı bir sancı kasigimdan bosluguma doğru vurdu boşluktan kasigimda doğru. Çok korktum. Sizde de oluyormu
Ecesrtozsk Elifbekir merhaba benimde 16+4 ve benimde aynı sekılde 2gündür sol tarafta bir agrı boşluk kasık uzantısında normal diyorlar aslında rahim genişlemesi bebegin yukarıya cıkması ve büyümesi kaynaklı bakalım cumartesi kontrol var 🙏🏻
Elifbekir Ecesrtozsk çok degsik bir ağrı herzamn olmuyor arada giriyor ama.bitiyor beni benimde salı günü ama.kafam karıştı gitsem mi hemen diye düşündüm