Ben de ayni durumdayim.38+2im. Sanki cikacak gibi baski yapiyor. O kadar hareketlendi ki hareketleri canımı yakiyor. Dr kontrolunde bu gün 2 parmak açılmam var dedi. Demin de kahvemsi akintim geldi. Arada belim kopacak gibi oluyor ama duzenli bir şey yok daha