
 
Kızlar 2 gün önce post açmıştım 25 haftalık olduk ve kız bildiğimiz bebeğimize önce erkek denildi sonrada cinsel organında bir bozukluk olabilir dedi doktor ve bu gün farklı bir doktora gittim ve erkek dedi bu resimi verdi sizce nedir