Edaaa ilk doğumum sezeryan oldu açılmam olmadı günümde dolmuştu bebek strese girince acil sezeryan … ikinciyi normal istedim 5 yıl arası vardı . Ozamanlar 3.500 normal fiyattı 5bine ssvd dediler . Malesefki ssvd de evde sancını çekemiyorsun doğum başladığı an hastaneye gitmek zorundasın . Benim yine açılmam 1 cm de kaldığı ve suni sancıda veremedikleri için sezeryan olmak zorunda kaldım.. sağlıkla gelsinler yapacak birşey yok . En azından az da olsa kendi sancımla gittim bebeğim istediği zamanda geldi … şimdi 3. Gebeyim kabullendim sezeryanı 😁 ..ssvd yapan çok kadın var iyi bir doktor bulursanız Allah ında izniyle olur neden olmasın