Birmelekanfnesii Kızlar boyle bişi başına gelen var mı 2 aydır fealn önden gidiyordu şimdi tam gününe gelmis yalnız bu gittiğim doktor farklıydı kendi doktorum degildi bu bı sorun mu acaba doktor normal dedi ama bilmiyorum aklıma takıldı 23 haftaligim bu arada
Aylin355 Birmelekanfnesii Benimki de hep 1 hafta öndeydi, 22 civarında 3 - 4 gün öndeydi, 28de haftasını yakaladı, şuan 33 tam haftasında gidiyor
Yagmurrr98 Birmelekanfnesii Gelişimi önden gitmiyor demekki artık yediğiniz içtiğiniz şeyleri mi azalttiniz acaba
Sareceee Korkma canım haftalarını yakalıyolar benim bebeğim de 2 hafta geriden geliyodu şimdi öne geçmiş
Birmelekanfnesii Yagmurrr98 evet aslında diğer gebeligimde preeklampsi geçirdim bu sebepten doktor çoğu yemeig yasakladı şekeri fln herşeyi ondan da olabilir geriye dusmesin insallh da gününde gitsin bişi olmaz