Merhaba. Birkaç gün önce kahverengi lekelenmem oldu. Doktor kanama alanı yok dedi progestan verdi. Ama maalesef doktora gittigim günün akşamında adet kanaması gibi kanamam oldu. Acile gittim, aktif bir kanaman yok ve kanama alanı yok dedi. Çok şükür bebeğim de iyi. Bir de şu an gribim, hep yatıyorum çok nadir kalkıyorum.
İki doktor da yatman gerekiyor falan demedi. Bu durumda doktoru yatması gerektiğini söyleyen oldu mu?