Melded Merhaba,
Hastanenin doktorları hakkında pek bilgim yok ben de forumdaki arkadaşlardan bilgi almaya çalışıyorum.
Hüseyin Bey’in ilgi - alakası, bilgilendirmesi, acil durumlarda ulaşabilme vs. nasıldır bilmiyorum ancak gebelik takibi konusundaki tecrübesi, hastanedeki diğer iki doktora göre daha fazla gibi, özgeçmişi gayet dolu.
Ama bizzat tecrübe etmek gerekir tabii ki, her cv’si iyi olan doktorun, hekimliği iyi olmayabiliyor.
Siz ve bebeğiniz için hakkınızda en hayırlı olacak doktor ve hastaneye gidin, inşallah.