Rüyamda bir bebek vardı elimde, ne kadar güzel ismi ne diye soruyorlardı, bende Hafsa diyordum, yaklaşık 1 hafta sonrada hamile olduğumu ögrendim, 4 senedir bebek istiyorduk nasip olmuyordu, şimdi kızımız olacak nasip olursa az bi süre kaldı,siz olsanız ismini hafsa koyar mıydınız? Benim teyzemde oglunun ismini rüyasında görmüştü,hatta sünnetli dogdugunu,gercektende cocuk sünnetli dogmustu,ismini ondan koymustu ama cok hayirli seyler yasamadi korkuyorum,sizce koymali miyim? Yada yanına ikinci bir isimle mi koymaliyim?