Bence bunları düşünmek, korkmak için biraz erken. Kendini rahatlat bunlaeı düşünme canım sonuçta her bebek nasıl dünyaya gelmek istediğine kendi karar veriyor. Normal isteyip olamama ihtimalimizde var. Allahtan hayırlısını isteyelim, şimdiden korkmayı aklımıza koymayalım. Ben kendimi su şekilde motive ediyorum amaaan günde kaç kadın doğuruyor kimler kimler doğurmuş ben mi doğuramayacagım 😂😂