Hanımlar bugün kontrole gittim. Ara ara kramp sebebiyle. Bugün de bıçak saplanır gibi bi ağrım oldu. Ultrasonla keseyi gördü. Ama daha bebek yok. SAT göre 5+4 günlük, bugün 6+2 dedi kese boyutuna göre. Şimdi bu bebek kaç haftalık. Bir de kist oluşmuş ama ciddi birşey değil ileride kaybolur korkma dedi.