Arkadaşlar bu sabab çatı muayenem vardı, doktor parmağıyla bakıyodu, bakdığı zaman kal geldi doktorun eli kan oldu, benimde bezim kan oldu, 6 saat geçdi hala kahve rengi akımtım var, banyoya girdiyimde suyla karışık damladı resmen, doktorumu aradım ama ulaşamadım, böyle birşeyler karşılaşan oldumu, çatı müainesi olubda kanaması olan?