Leylaberk Kızlar hastane çıkısı ,magnet, çikolata ve kapı süsüyaptırdınız mı ne zaman ve nerden? Güvenilir bir instagram sitesi var mı dolandırıcılık malûm artmış baya lütfen fikir verin ben şuan 25. Haftadayım siz ne zaman yaptırdınız biz isme yeni karar verdik ilk gebeliyim tecrübesizim bu konularda 😊
Salata Leylaberk hastane çıkışını mağazada aldım kapı süsünü ve magneti internetten sipariş verdim yarın kargoya verecekler umarım dolandırılmam fiyat yüksek ve kapıda ödeme olmayınca insan korkuyor ama bakalım 😊
zeynepaylaipek Leylaberk magnet değil ama anahtarlık yaptırıyorum ben bekliyorum iki hafta süre istedi satıcı şans eseri dolap uygulamasinda buldum Şengül bayanın ismi. Bakalım nasıl gelecek bilmiyorum ama bana çok uygun geldi fiyatı kart jelatin içinde 2,5 TL dedi. Yılbaşından iki gün önceydi sipariş verdim. Çikolata konusunda ben çok kararsız kaldım ilk kızımda yaptırdım çok ta şart bişey değil o zaman uygundu şimdi sipariş verecektim mecbur yirmi gün daha beklemem lazımdı bir baktım yılbaşı döndüğü gün elli TL zam yaptı sayfa. Sinir oldum. Ben sanırım kendim çikolata lokum vs karışık alıp sunum tabağına koyucam. Çünkü baktım en uygun 250 TL diyo çikolataya.
yagmurefe Leylaberk hastnar çıkışı canhediyedunyasindan cikolara ında çikolatadan resim atabilirsm buraya atayım sana cnm kapı süsü sipariş verdim daha gelmedi
Nurselnurcan Leylaberk geç kalmamışsın tabi. Ben 34 oldum daha bugün çikolata siparişi verdim. Kapı süsünü trendyoldan sipariş etmiştim o hemen geldi zaten çikolata da instagramdan sipariş verdim 20 günde gelecek inşallah.
Barlasvemother Merhaba ben 30.haftamdayım kapı süsü ve yastığı instagramdan desin.veda sayfasından sipariş verdim ve çok memnun kaldım çok güzel ilgilendiler ve çok kısa süre içerisinde teslim ettiler bence daha zam gelmeden biran önce yaptırın isterseniz fotoğraf paylaşabilirim
Salata Leylaberk isimli olanı mı soruyorsunuz pardon onu daha yaptırmadım 35 hafta daha zamanimiz var bugunlerde yaptiracam
Elif2296 Kapı süsünü Trendyol dan 70 tl ye kaldım sade ve şık bence yastığını punç işiyle kendim işleyeceğim çikolata konusunda yaptıran annelerden fikirlere açığım ☺️
eslem-m Çikolataları trendyoldan yaptırdım, hediyelik olarak kokulu ayıcık mum yaptırdım instagramdan çok ilgiliydi satıcı çok memnun kaldım, kapı süsünü de instagram da bir sayfadan yaptırdım çok güzel geldi ama satıcı ilgisi çok az, ürün harika 🎊
Leylaberk Salata evet onu sandım siz mağaza diyince bende aldım bir tane 10lü bir tane 3 lü bir tane de 5 lı bir tane de isimli olsun istiyorum ama her sayfaya güven olmuyor ki işte
eslem-m Leylaberk https://instagram.com/atolyevandela?igshid=OGQ2MjdiOTE= hediyelikleri yaptırdığım sayfa https://instagram.com/annebebek_susleme?igshid=OGQ2MjdiOTE= kapı süsünü yaptırdığım sayfa https://ty.gl/63nkjtfu3f çikolataları yaptırdığım sayfa
Salata Leylaberk evet evet aynı şekilde bende 10lu 5li iki takım aldım bakalım önerileri bende isimli yaptıracam