gecenki postta sabirli olacagimi soyledim ama olamiyorum sanirim :)
son adet 22-12
beklenen adet 13-01
adetim bittiginden beri kasiklarim agriyor
ayni anda hapla korunuyorum aslinda 7 aydir yasmin iciyorum
saati saatine icerim atlamadan unutmadan
doktora gittim
kan temiz idrar temiz
alttan muayenede kist mist cikmadi
hala da gecmedi kasik agrim
bi heyecanlandim durduk yere acaba hamile mi kaldim diye
ihtimal cok cok dusuk ama olur mu olur
sizce test yapmali miyim yoksa adetimi mi beklim :(
